Woah!! In wat voor Mafiafilm ben ik nu weer beland - Reisverslag uit Puttaparthi, India van Willemijn Klepper - WaarBenJij.nu Woah!! In wat voor Mafiafilm ben ik nu weer beland - Reisverslag uit Puttaparthi, India van Willemijn Klepper - WaarBenJij.nu

Woah!! In wat voor Mafiafilm ben ik nu weer beland

Door: Pukkestuk

Blijf op de hoogte en volg Willemijn

13 Januari 2010 | India, Puttaparthi

Nix ernstigs hoor, maar ik ben weer es niet zo slim geweest.
Even in het kort, Muppet mijn beste vriendje, Bapi is zijn oudere broer (en dus ook mijn oudere broer) en Sudhakar is de beste vriend van Bapi (en de stralende indier van vorig jaar)
En als er iets gebeurt waar Bapi bij betrokken wordt is dat meestal niet goed :-p
Na 3 dagen in India te zijn kwam ik Sudhakar tegen. Sudhakar is erg grappig maar duidelijk een indier. Hij wil het woord "nee" gewoon niet horen van een vrouw. Hij is niet vervelend, maar als ie belt en ik zeg dat ik bezig ben dan zegt ie dat ik NU naar buiten moet komen bv. En dan moet je echt 6x nee zeggen voordat ie het opgeeft. Verder is het echt een goeie jongen hoor, maar soms wel irritant daardoor. Afijn, eergister was ik aan het internetten en daarna ging ik naar huis, had geen zin om hem nog te zien, maar dat kon ie maar niet accepteren. Uiteindelijk vroeg ie waar mijn kamer dan was, dan kwam ie daar wel heen, maar Regel nummer 3 is "Vertel nooit waar je huis woont", dus ik wilde dat niet vertellen, toen zei ie "Nou, dan bel ik Muppet wel, die zegt het wel" Dus om van hem af te komen zei ik "Tuurlijk joh" Maar Muppet stond naast me, dus binnen 1 minuut ging zijn telefoon, en tuurlijk zei die dat ie niet wist waar ik woonde... en toen bedacht ik ineens dat ie dan Bapi zou bellen. Dus Muppet zou Bapi wel even bellen, maar toen was het al te laat... Bapi is niet gek dus die vertelt zoiets ook niet, maar nu was ie wel betrokken en dus not amused…. En dat hebben we vorig jaar ook al een paar keer meegemaakt… dan wil Bapi met me praten.
Daar alleen al van raak ik in de stress want ook al is ie 3 jaar jonger, ik hoor hem wel es tegen Muppet schreeuwen door de telefoon en da’s best eng… en hij kan ook best boos kijken.
Ik zal even vertellen hoe het ging.
Muppet en ik stonden in Enumulapalli met wat jongens van de kliniek (het was al donker). Toen stapten we in de riksja en reden een stuk de weg af waar het heel rustig is, daar ging Muppet langzamer rijden. En dan ineens komt er van achter een auto met groot licht aan, dus Muppet stopt en zegt “That’s my brother, so you talk”. Dan gaat de auto naast de riksja staan en gaat het raampje naar beneden. Het is Bapi, en naast Bapi zit een andere duistere Indier (maar indiers zien er al gauw duister uit in het donker :-p) Dan zegt Bapi met een boze blik iets onverstaanbaars tegen Muppet, die vervolgens de riksja keert en terug rijdt. Dan komt de auto weer naast ons rijden en ineens richt Bapi zijn blik op mij (ik val bijna flauw van de stress)…. En ineens is die boze blik verdwenen en verschijnt er een zachtaardige grijns…. “Heyy!! What’s up?”…. Alsof er nix aan de hand is… en het stomme is, zo gaat het ELKE keer, ik krijg van Muppet te horen dat zijn broer wil praten en dan is het altijd een how-are-you-praatje.
Ondertussen zijn we bij de rotonde lkinksaf gegaan, dekant van mijn kamer op. De auto blijft nog even achter on rijden tot ze zeker weten dat we op weg naar mijn huis zijn en draait dan om en rijdt weg....Echt…. Die jongen kijkt te veel televisie geloof ik, het doet me erg aan van die mafia-films denken.

(ga even proberen foto's te uploaden maar weet niet of het lukt... op mijn picasa, adres... weet ik even niet heheh, maar mijn moeder denk ik wel, die zet het wel even hieronder - bedankt alvast :-p)

  • 13 Januari 2010 - 12:56

    Willemijn De Klepper:

    Hmm foto's gaat nog even niet lukken, sorry

  • 13 Januari 2010 - 17:51

    Mads:

    en jij vind mijn Nederlands slecht!! Maffia is met dubbel F!:-P

  • 14 Januari 2010 - 10:37

    Juan:

    Mads: mafia is italiaans ;-)

  • 14 Januari 2010 - 16:30

    Corry:

    We hadden zojuist pas door dat er ook een video bij dit bericht staat.
    Willemijn als Riksja-driver...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Puttaparthi

Willemijn

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 97848

Voorgaande reizen:

31 December 2010 - 24 Januari 2011

Joost gaat trouwen

19 Februari 2007 - 18 Maart 2007

Mijn eerste reis

02 November 2014 - 30 November -0001

Sint Maarten

Landen bezocht: