tsk, lekker slim bezig!! - Reisverslag uit Puttaparthi, India van Willemijn Klepper - WaarBenJij.nu tsk, lekker slim bezig!! - Reisverslag uit Puttaparthi, India van Willemijn Klepper - WaarBenJij.nu

tsk, lekker slim bezig!!

Door: Pukkestuk

Blijf op de hoogte en volg Willemijn

15 Juli 2008 | India, Puttaparthi

Ook stom, had ik een heel stuk getypt, ben ik het vergeten op mijn USB stick te zetten :-s En nu heb ik maar 15 minuutjes omdat ik zo met Puja en Vinnie ga eten. (puja de wild-life-dierenarts en Vinnie mijn nieuwe - en zeer slaapverwekkende - huisgenoot.. maar daar staat dus meer over op mijn stickje... binnenkort dus meer daarover)
De hond van het trein ongeluk gaat prima. Hij krijgt nog om de zoveel dagen een schoon verband (als het zo lang blijft zitten), wat ie er met liefde zo snel mogelijk weer afsloopt... ach het houd je aan het werk. En zaterdag komt er een Indiase dierenarts om het mooi dicht te maken (samen met mij) en dan gaan we ook nog heel wat sterilisaties samen doen zodat ik die binnenkort alleen kan.
Het is nog steeds veelste warm, maar toen ik vanochtend wakker werd was het buiten lekker koel want het had geregend!!! Met als gevolg dat het de rest van de dag gewoon weer veel te heet was en nu met een hogere luchtvochtigheid... dus echt een succes is het nog niet.

Het werk op de kliniek is soms ook een beetje frustrerend. Er heersen hier 3 ziektes en die wisselen elkaar een beetje af, dus dan komen ze hier met een gebroken poot en op het moment dat dat wat beter gaat krijgen ze ineens Tick Fever, dan knappen ze daar een beetje van op en dan krijgen ze distemper of parvo ofzo, en dan is het nog maar de vraag of ze dat overleven. Dus zolang er nix raars gebeurt is het allemaal wel leuk, maar ik vind het behoorlijk irritant dat je een beest probeert op te lappen en vervolgens gaat ie dood aan iets heel anders :-s
Maar gelukkig zijn die Indiers allemaal wel echt supergrappig, en Narishima, mijn rechterhand, is ook altijd vrolijk en grappig, dus dat maakt het wel weer leuk allemaal.

Goed binnenkort dus weer een goed samenhangend verhaal

  • 15 Juli 2008 - 16:04

    Corry:

    ben ik nu eens eerder dan Madelon?
    Fijn, dat je met van die vrolijke en grappige mensen moet samenwerken! Maar je bent zelf ook heel vrolijk, zo te lezen!

  • 15 Juli 2008 - 20:10

    Tineke:

    Lijkt mij inderdaad frusterend als een hond tenslotte toch dood gaat.
    Goed van je dat je je zo goed handhaafd.Sterkte.

  • 16 Juli 2008 - 19:33

    Loes:

    Ha Willemijn ik geniet van je verhalen! Stoer hoor.... Mijn grootste avontuur van de afgelopen tijd is dat ik op mijn balkon opgesloten heb gezeten, en mijn huis niet meer in kon (slimme kat, die de deur op slot kan doen) tot de buurman me ontdekte en een sleutelboer kon laten komen.
    Dus ga vooral door met schrijven!

    Liefs Loes

  • 17 Juli 2008 - 20:38

    Joost:

    Olé ik ben ook eerder dan Madelon!

  • 17 Juli 2008 - 20:41

    Mads:

    Ik reageer gewoon niet altijd!!! Ik ben altijd de eerste.. ik lees het wel altijd!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Puttaparthi

Willemijn

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 98072

Voorgaande reizen:

31 December 2010 - 24 Januari 2011

Joost gaat trouwen

19 Februari 2007 - 18 Maart 2007

Mijn eerste reis

02 November 2014 - 30 November -0001

Sint Maarten

Landen bezocht: