Nu toch echt dierenarts?? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Willemijn Klepper - WaarBenJij.nu Nu toch echt dierenarts?? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Willemijn Klepper - WaarBenJij.nu

Nu toch echt dierenarts??

Door: Pukkestuk

Blijf op de hoogte en volg Willemijn

22 Juni 2009 | Nederland, Amsterdam

Voor zover het voor iemand nog nieuws is... (leuk zo'n moeder :-s), ik ga niet naar italie, nieuw zeeland, india en al die andere dingen die ik na een gedachtenspinsel er voorzichtig uitgeflapt heb, en die vervolgens naar de halve wereld door zijn gespeeld.
Maar nee, zo gaat dat met gedachtenspinsel, die zijn na uitwerking altijd net iets ingewikkelder dan gedacht. Ik ga nu tot en met december in Oss aan de slag als dierenarts.
Het was nog even afwachten, er was maar 1 ander, en het was mijn allereerste sollicitatie, dus ik was errug nerveus. Maar na die sollictatie wilden ze me wel een keer aan het werk zien, zo ook die ander. Dus vorige week maandag heb ik een proefrondje gedraaid en vervolgens moest ik wachten tot die ander dat ook had gedaan... dat werd vrijdag (grrr... een week wachten!! en dat terwijl als ik het niet zou worden, ik graag per direct weer naar engeland wilde om vervolgens na 2 weken met madelon een weekje te fietsen en dan nog eventjes naar Denemarken te gaan... maar nee ik moest dus wachten). Vrijdagavond compleet in de stress... krijg ik om 10 uur savonds een mailtje dat die ander wegens persoonlijke omstandigheden had afgezegd en dat het de volgende week werd, zonder dag erbij (GRRRRR!!!) dus na het hele weekend alles en iedereen afgesnauwd te hebben, besloot ik vandaag mijn poging om die in-de-loop-van-het-jaar-aangevreten kilo's er af te krijgen, te staken en een walgelijk slechte sjokoladetaart te maken (voor de geinteresseerden: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=31&t=1011431) en die vervolgens ook gewoon voor de helft op te eten (ik had gelukkig maar het halve recept gebruikt..) Daar werd ik een stuk vrolijker van:-D.. en toen werd ik ineens gebeld, dat ik de baan heb.... dus nu ben ik op zoek naar een kamer in Den Bosch... hihiii

Overigens... 't is een lekkere taart, maar ik geef nog steeds de voorkeur aan het sjoko-toetje uit Jamies Diners (geloof ik)

  • 23 Juni 2009 - 08:18

    José:

    Van Harte Gefeliciteerd!!!
    Uit je schrijven maak ik op dat je het ook wel erg graag wilde.
    Leuk joh, dat het nu gelukt is.
    Ook veel succes met het zoeken naar een kamer.
    Geen idee of dat in Den Bosch moeilijk is. Misschien komt binnenkort Stefan dan ook wel bij je in de buurt wonen. Grappig hoe het kan lopen hè.
    We worden wel op de hoogte gehouden hoe het je bevalt, maar als je dat zelf wilt doen moet je er snel bij zijn :-)

    Liefs, José

  • 23 Juni 2009 - 08:24

    Greppeldel:

    Jeetje, dus toch eindelijk een beetje een echt leven. En gelijk op kamers... Goed hoor! Ik hoor wel wanneer de housewarming is in Den Bosch.
    Toedels.

  • 23 Juni 2009 - 16:13

    Tatiana:

    Hoi Willemijn,

    Gefeliciteerd met je baan! Fijn dat je nu voor dit jaar helemaal 'onder de pannen' bent, nu dan nog ff een kamer, moet lukken! Kom je ook nog 'ns meetoeteren in De Bilt dan? Vanaf Den Bosch toch niet zo ver ;-) We gaan in het najaar een cd opnemen voor het lustrumjaar, dus dat is wel aantrekkelijk toch? Het zijn ook mooie stukken...
    In ieder geval veel succes!

  • 23 Juni 2009 - 20:19

    Loes:

    Gefeliciteerd hoor! En die moeder van je is alleen maar heel trots en stiekum misschien ook blij dat je een beetje in de buurt blijft.
    Ik ook!

    Den Bosch is een leuke stad hoor, veel cafeetjes en leuke winkels.
    Iets minder exotisch dan je gewend bent, maar dat heeft misschien ook weer z'n charme. En lekker bij je neeffie in de buurt!
    Nou veel succes,
    liefs Loes

  • 23 Juni 2009 - 20:19

    Ita Kloos:

    hai willemijn _ maar dãt is toch een geweldig bericht! wanneeer moet je beginnen en is het een kliniek waar meer dierenartsen zijn? en heeft je moeder haar connecties in Den Bosch al aangeboden?? Veel succes hartelijke groet, Ita

  • 06 Juli 2009 - 21:21

    Mads:

    die taart was te lekker!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Willemijn

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 98130

Voorgaande reizen:

31 December 2010 - 24 Januari 2011

Joost gaat trouwen

19 Februari 2007 - 18 Maart 2007

Mijn eerste reis

02 November 2014 - 30 November -0001

Sint Maarten

Landen bezocht: