geen foto's en hoe whisky drinkbaar wordt - Reisverslag uit Puttaparthi, India van Willemijn Klepper - WaarBenJij.nu geen foto's en hoe whisky drinkbaar wordt - Reisverslag uit Puttaparthi, India van Willemijn Klepper - WaarBenJij.nu

geen foto's en hoe whisky drinkbaar wordt

Door: Pukkestuk

Blijf op de hoogte en volg Willemijn

11 Januari 2010 | India, Puttaparthi

Foto's heb ik verder nog steeds niet op mijn picasa gezet... ook nog niet zo heel veel gemaakt, dus gaat binnenkort nog komen, maar nu even niet.

En wat ook nog even grappig was... Muppet had gister een fles whisky gekocht. Ik lust helemaal geen whisky, hooguit door mijn bier (hadden we vorig jaar gedaan), maar zo met nix,.... blegh.... en indiers zijn helemaal raar want die doen een bodempje whisky in een beker water (puur is volgens hen niet goed want dat doet pijn aan je keel) maar da's echt dubbel blegh...
Dus ik zat te denken hoe ik het nou wel lekker vond... met sinaasappelsap bijvoorbeeld... maar dat had ik niet... ik had helemaal nix anders dan water. En toen kreeg ik me toch een briljante ingeving. Ik had nog wat vitamine C bruistabletten bij me, met citroensmaak. Die zijn op zichzelf echt smerig, maar toen ik die in mijn glas waterwhisky deed kreeg je een heel lekker smaakje... en dat vond Muppet ook, dus ik heb ook meteen mijn vitamientjes weer gehad :-p