Ohja - Reisverslag uit Westbury, Verenigd Koninkrijk van Willemijn Klepper - WaarBenJij.nu Ohja - Reisverslag uit Westbury, Verenigd Koninkrijk van Willemijn Klepper - WaarBenJij.nu

Ohja

Door: Pukkestuk

Blijf op de hoogte en volg Willemijn

20 Februari 2008 | Verenigd Koninkrijk, Westbury

Ohja, ik zal er proberen aan te denken mijn fototoestel weer es mee naar buiten te nemen, er zijn wel veel grappige momenten, vandaag liep er een schaap hysterisch rond te rennen met de voer-emmer op zijn kop (als die leeg is laat ik hem altijd even in het hok als ik de opgehokte schapen water geef)

• 20 Februari 2008 - 21:56

Mads:

haha je bent een schatje:-P Hier in Holland mis je totaal niks. Kep me hand aan gort geslagen in een woede aanval, maar dat komt wel weer goed, volgens mij valt het best mee, en als ik er last van blijf houden ga ik wel ff naar de dokter ofzo.. maar zover komt het vast niet. Ik ga ZEKER een fototoestel meenemen. Tot snel:-)

• 21 Februari 2008 - 14:31

Neef Steef:

Hee Willemijntje!!

Ik heb je berichtjes nog niet gelezen maar ik reageer toch lekker wel ff.

Ik kom net terug van 2 weken in de duinen. HELEMAAL NIX gevangen:(
    Wel mooie fotos gemaakt.

Maar het gaat vast wel goed daar. Ik zal binnekort je berichtjes ff lezen:p