Getver!! (18+ !!!!... sorry Madelon :-p) - Reisverslag uit Westbury, Verenigd Koninkrijk van Willemijn Klepper - WaarBenJij.nu Getver!! (18+ !!!!... sorry Madelon :-p) - Reisverslag uit Westbury, Verenigd Koninkrijk van Willemijn Klepper - WaarBenJij.nu

Getver!! (18+ !!!!... sorry Madelon :-p)

Door: Pukkestuk

Blijf op de hoogte en volg Willemijn

24 Februari 2008 | Verenigd Koninkrijk, Westbury

Hahaha.. nee hoor grapje... ik denk dat 16+ wel goed genoeg is, maar ik wilde graag nog een keer van de gelegenheid gebruik maken dat je nu nog een minderjarig pubermeisje bent.

Goed. Tim is dit weekend overdag (gaat om 7u weg, is om 19u weer thuis) naar een of andere coach-cursus omdat ie hardloop trainingen geeft en hij was heel erg aan het twijfelen of ie wel moest gaan want juist NU is het moment dat het heel erg druk is, en hij wilde ons (Caroline en ik) niet alleen achter laten. Maar aan de andere kant was hij die cursus al 3 keer misgelopen en ik vond dat we het toch wel konden redden zonder hem. Nu zei Caroline vandaag dat ie hem pas 2 keer gemist heeft en dat die cursus 4 keer per jaar wordt gegeven (en ik was er vanuit gegaan dat het 1x per jaar was :-s) en zij was absolutely not amused dat ie weg was en ze hoopt heel erg dat ie zich schuldig gaat voelen. Nou vond ik het nog steeds niet echt een probleem, alhoewel het gisteren wel echt druk was (Gelukkig hebben we zowel gister als vandaag een neefje te leen)
En eigenlijk ging het vandaag allemaal heel lekker, 'sochtends was er een eenling, na het ontbijt een 2-ling en na de lunch een 3-ling... allemaal lekker rustig aan.
Nou hebben we in 1 schuur al de hele tijd een schaap liggen wat er erg mager en vies uit ziet (omdat ze bijna constant ligt, behalve als het etenstijd is - wat dan weer positief is) en gister hing er ineens een deel nageboorte uit. Zowel Caroline als ik hebben gevoeld of we lammetjes konden voelen, maar wij allebei snapte niet wat we voelden (iig geen lammetjes). En aangezien nageboorte er pas NA de geboorte (duh) uit hoort te komen zag het er toch niet zo best uit, waarschijnlijk was ze aan het aborteren.
Ik heb er de rest van de dag nog wel eens naar gekeken, maar er gebeurde niet veel, ze deed zelf ook niets. Dus we hebben haar maar gelaten voor wat het was, tot ik bij toeval vanmiddag even naar haar keek en toen had ze een hele bult van achter, waarschijnlijk dus een klemzittend lam. En ja... dat moet er uit... het eerste wat me overviel toen ik de bult wilde aanraken was de gore rottingslucht... blegh... en toen ik daarwerkelijk het stukje lam wat ik zag "indrukte" voelde ik dat er onder de huid allemaal belletjes zaten.... da's ook een teken van rotting (IN het lammetje dus) en ik wist nog niet eens welk deel ik nou aan het indrukken was. Dus mijn hand er een stukje omheen proberen te krijgen (en bij een schaap wat al ruim een dag "bezig" is, is elke vorm van glijmiddel (vruchtwater) wel weg, dus dat ging al lastig. Op een gegeven moment voelde ik een oor en wist ik het neusje naar voren te wringen. Toen ik mijn hand eruit haalde zat ie helemaal onder het haar (yep... nog meer rottingsverschijselen).. en laten we de gore lucht niet vergeten (jeej). Het kopje kreeg ik eruit, het vel op de kop was ook al gescheurd en de schedelbotjes waren ook al aan het vergaan (ik voelde gewoon een soort "huidzak" met kledder en stukjes bot). Ik wilde eerst proberen gewoon hard aan het kopje te trekken (pootjes waren nergens te bekennen) en hopen dat het zo wel eruit zou komen... nee dus (bleek later ook echt een flink lam te zijn), die poging heb ik opgegeven toen ik iets te hard in het kopje kneep en er een sliert hersen-kledder door naar buiten kwam (geen grapje, echte hersenkledder). Het lammetje ging zo duidelijk niet naar buiten komen, ik had een pootje nodig, maar het was zo'n droge boel en die kop zat zo gigantisch in de weg... toen heb ik mijn zakmes genomen en de kop eraf gesneden (zakmes ligt al geruime tijd in bak sop... die doet het morgen vast niet meer) en toen had ik ruimte om een poot te zoeken. En gevonden, en wonder boven wonder kreeg ik het lam er toen uit (was bang dat het pootje ook al zo rot was dat ie zou afscheuren) door aan het pootje en het stompje nek te trekken. Getsiederrie... echt heel goor, en eht vervelendste was nog dat er nog een lam achter zat wat er ook uit moest, dus moest ik weer met mijn hand erin. Gelukkig was dit lam een stuk kleiner en die kwam er vrij soepel uit. Nu hopen dat het schaap het overleeft, want ruim 30 uur met rottende babies in je buik zitten kan niet goed voor je zijn.
Maar die lucht man.... ik heb eerst mijn handen met gloeiend heet water en veel zeep gewassen en vervolgens heb ik nog een half uur onder de douche gestaan (en als ik nu aan mijn nagels ruik, dan herken ik de geur nog... yegh... die gaan dus nog even weken)

Maar goed, ik vind het dan wel weer goed van mezelf dat ik het maar gewoon gedaan heb (sja iemand moet het toch doen) en dat het gelukt is.

  • 24 Februari 2008 - 19:39

    Mads:

    vies vuil %^@*$! haha nee hoor.. tis je laatste week dat het kan. Ik zag vandaag het atomium, en moest gelijk eraan denken hoe wij er toen voor stonden. Was wel grappig. Maar jij onthoofd dus gewoon een lijk. DAT hoef ik niet te zien als ik er ben:-) nog maar paar weken:-) veel plezier met je ouders en floortje als die er zijn.. En niet agressief worden van je vader die vast weer overal foto's van gaat maken. ( ik denk dat ik dat ook ga doen, al is het alleen maar om jou te irriteren, heb jij ook ooit bij mij gedaan geloof ik:-P )

    greetz

  • 24 Februari 2008 - 22:57

    Juan:

    Ik vind je ongelooflijk dapper. Hoop toch wel dat je me wat foto's laat maken. Tot dinsdag.

  • 26 Februari 2008 - 11:53

    Neef Steef:

    Getsiedetsie!!! hersenkledder!!!iuuuiiheeegegghhhhh

    maareh, draag jij geen handschoenen als jij penetreert? (wil je daar op antwoorden? je kunt zelf ook reacties achterlaten he)

    Doei!

  • 26 Februari 2008 - 18:47

    Sara:

    En jij nog bang zijn dat er dit jaar niks nieuws meer te vertellen was....

  • 08 Maart 2008 - 08:13

    Metin:

    Nou ik ben blij dat je je daar niet verveeld, groetjes ik ga eten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Westbury

Willemijn

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 97929

Voorgaande reizen:

31 December 2010 - 24 Januari 2011

Joost gaat trouwen

19 Februari 2007 - 18 Maart 2007

Mijn eerste reis

02 November 2014 - 30 November -0001

Sint Maarten

Landen bezocht: