Vervolg van Noor - Reisverslag uit Puttaparthi, India van Willemijn Klepper - WaarBenJij.nu Vervolg van Noor - Reisverslag uit Puttaparthi, India van Willemijn Klepper - WaarBenJij.nu

Vervolg van Noor

Door: Pukkestuk

Blijf op de hoogte en volg Willemijn

27 Augustus 2008 | India, Puttaparthi

Zo waar was ik gebleven.
2 dagen na de plaskater moest ik naar puttaparthi om mijn mobiel op te waarderen (da’s ook leuk, ik krijg 1 dag van te voren te horen dat ie opgewaardeerd moet worden) en aangezien Puja er niet was ging ik maar even langs Noor (omdat ie de dag ervoor ook al had gebeld of ik langskwam want hij wou me nog een keer eten aanbieden omdat ik zo goed voor die kat had gezorgd. En hij kon meteen mijn telefoon opwaarderen dus dat was wel handig.
Tijdens het eten vroeg ie of ik getrouwd was, dus ik vertelde dat ik een vriendje had en toen ging het over de verschillen tussen India en Nederland wat dat betreft en dat ik 2 andere vriendjes had gehad en dat hij nog steeds opzoek was naar de ware. En toen ik vroeg of ie al iemand had gevonden zei ie ”Yes she’s here in my heart”, maar na wat doorvragen bleek het een fictief persoon te zijn, het ‘gevoel’ was er wel (ohjee, daar komt zijn gevoel weer :-s) maar het daadwerkelijke meisje nog niet. En toen begon ie erover dat ie nog geen ervaring had op sexueel gebied en dat ik dat wel had dus of ik hem kon vertellen wat een vrouw fijn vindt. Wat is dat toch met die Indiase mannen??? Naja ik heb maar gezegd dat het het belangrijkste was om dat aan het meisje in kwestie zelf te vragen (en dat ben ik dus niet!!), maar met dat antwoord was ie niet tevreden. Dus ik heb er maar een beetje ongemakkelijk over gedaan en toen hield ie er over op.
Na het eten wilde hij nog wel verder babbelen dus bood ie aan om naar mijn dorp mee te lopen (is ongeveer 30min.) over de zandweg. (Er is een betonweg waar je je leven niet veilig bent ivm het belachelijke verkeer hier en gebrek aan lantarenpalen of een stoep en een rustige zandweg waar uberhaupt geen lantarens zijn en dus errug donker savonds)’ Toen heb ik wel even goed staan twijfelen want dit druist totaal tegen regel 1 in India in “Don’t trust Indians, especially men” maar aan de andere kant, Noor is een redelijk mager ventje en vooral erg spiritueel dus ik dacht dat ik het toch wel van hem zou winnen mocht het erop aan komen. En daarbij, als ie al iets kwaads in de zin had dan zou ie me hooguit dood willen stralen zoals ie bij het eten zijn bord probeerde in te stralen met zijn lepel en vork, dus al met al was er weinig om echt bang voor te zijn.
Dus ben ik met hem naar mijn dorp gelopen en hij heeft inderdaad nix raars gedaan, behalve dan dat ie ewer begon over wat vrouwen nou vinden en toen begon ie erover dat hij vond dat als er zich een ‘kans’ aanbood voor mij voor nieuwe ervaringen, dat ik die wel moest nemen. Dus ik zei dat ik daar geen behoefte aan had en dat ik een vriendje heb, en dat wist ie ook wel mar hij vond toch dat ik extra ervaring niet uit de weg moest gaan want daar kon ik dan van leren wat ik in mijn huidige relatie miste. Ik heb hem gezegd dat ik wel genoeg ervaring had en dat ik blij was met de relatie die ik nu heb (het enige wat ik op dit moment aan mijn relatie mis is dat ie niet hier is, maar dat kan ik hem niet kwalijk nemen :-p) en dat ik nix bij kan leren van een 23-jarige zweverige wannabe-verloskundige maagd (okeej dat laatste heb ik niet gezegd maar het leek er wel verdomd veel op dat ie zich aanbood.... nee bedankt)

Hij heeft later nog gefungeerd als taxichauffeur voor Renske, en dat was ook al een drama. Hij schijnt dus echt niet te kunnen rijden en zelfs rem en koppeling door elkaar te halen (da’s met een andere voet nota bene!!) Maar nu hoorde ik weer an Jivananda (een ex-medewerkster) dat ie helemaal geen rijbewijs heeft. Dat ga ik binnenkort maar eens aan hem vragen...

  • 27 Augustus 2008 - 13:09

    Mads:

    haha zelfs ik haal de rem en de koppeling niet door elkaar:-)

  • 27 Augustus 2008 - 15:35

    Tineke:

    Ben je klaar mee,met zo`n man.Zo te lezen kun je goed van je afbijten,prima dus.
    Groetjes

  • 27 Augustus 2008 - 16:08

    De Turk:

    HAHAHAHA en dan maar klagen over mijn rijgedrag HAHAHAHA

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Puttaparthi

Willemijn

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 97939

Voorgaande reizen:

31 December 2010 - 24 Januari 2011

Joost gaat trouwen

19 Februari 2007 - 18 Maart 2007

Mijn eerste reis

02 November 2014 - 30 November -0001

Sint Maarten

Landen bezocht: