daar ben ik weer - Reisverslag uit Puttaparthi, India van Willemijn Klepper - WaarBenJij.nu daar ben ik weer - Reisverslag uit Puttaparthi, India van Willemijn Klepper - WaarBenJij.nu

daar ben ik weer

Door: Pukkestuk

Blijf op de hoogte en volg Willemijn

27 Augustus 2008 | India, Puttaparthi

Nou, het heeft even geduurd, maar hier is dan eindelijk weer bericht en wel vanaf mijn nieuwe notebook! Ik heb hem inmiddels al een week in bezit maar er waren wat opstart problemen. Ik kon mijn notebook namelijk vorige week zaterdag ophalen om 2uur volldig geinstalleerd, maar het probleem was dat mijn trein om 2 uur ging. Dus kon ik hem om 12 uur ophalen en dan zou ik een windows-CD mee krijgen en dan kon ik of iemand anders dat zelf installeren. Na die kerel deed er nogal makkelijk over en de zoon van Clementien weet wel redelijk wat van computers dus ik dacht dat die dat wel kon regelen, maar ik denk dat die man er zelf ook niet zo goed over na had gedacht dat er dus geen cd-drive in deze notebook zit (hij is ook echt wel klein) en blijkbaar is dat om te booten toch wel heel handig. Okeej hier stop ik want ik ga jullie niet vervelen met computerpraat waar ik zelf ook bar-weinig van snap, maar in ieder geval was er dus een cd-speler nodig. Gelukkig kende Ajuna (de zoon van Clementien die officieel Johannes heet hihi) iemand die dus zo’n los ding had, maar dat duurde 3 dagen voor ie die had. Inmiddels bleek er wel gewoon linux op de notebook te zitten dus ben ik daar mee gaan knoeien en eigenlijk kan linux best veel. Of naja, de eerste 10 minuten :-p want na 10 minuten begon de batterij te zeuren (ik was te lui geweest om hem in het stopcontact te doen dus had op het kleine beetje batterij wat erin zat wat dingetjes geprobeerd), dus pakte ik de stekker erbij.... is het een engelse stekker!!! Wat heb ik daar nou weer aan?!?! Dus moest ik eerst weer een engeland-india-stekkerding kopen, maar ook dat was niet zo’n moeite. Het grootste probleem was dat ik van mijn 80GB vrije ruimte 800Mb terug kon vinden en ik heb flink gezocht maar ik mocht er gewoon maar 800 gebruiken dus was ik erg blij toen Ajuna uiteindelijk windows XP kon installeren. En nu zit ik mijn eerste woordjes te typen op een volledig functionele notebook jeeeej!!! Dus binnenkort weer veel verhalen (aangezien ik geloof ik ook al 3 weken achterloop)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Puttaparthi

Willemijn

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 98129

Voorgaande reizen:

31 December 2010 - 24 Januari 2011

Joost gaat trouwen

19 Februari 2007 - 18 Maart 2007

Mijn eerste reis

02 November 2014 - 30 November -0001

Sint Maarten

Landen bezocht: