Pukkestuk is weer in Engeland - Reisverslag uit Westbury, Verenigd Koninkrijk van Willemijn Klepper - WaarBenJij.nu Pukkestuk is weer in Engeland - Reisverslag uit Westbury, Verenigd Koninkrijk van Willemijn Klepper - WaarBenJij.nu

Pukkestuk is weer in Engeland

Door: Pukkestuk

Blijf op de hoogte en volg Willemijn

30 Januari 2009 | Verenigd Koninkrijk, Westbury

Voor de liefhebber ben ik vanaf vandaag weer te volgen in Engeland.
Aangezien ik gister jarig was en ik nooit zo georganiseerd ben moest ik gisteravond nadat de in mijn schema “ongeplande” gasten weg waren (voor de mensen die denken ‘heej, ik was niet uitgenodigd’, dat klopt, ik bedenk elk jaar dat ik het toch maar niet wil vieren en dan komen er toch ineens mensen langs), mijn tas nog in gaan pakken. Nou heb ik in engeland nooit zoveel nodig dus dat valt wel mee... toch was ik nog tot 2 uur ‘snachts bezig en ging vanochtend mijn wekkertje fijn om 5.20, dus ik voelde me niet heel erg fit.
Op schiphol kreeg ik een persoonlijke escorte van Madelon die op dit moment daar ehhh... in de leer is...om te schneppen of iets dergelijks, dus dat was ook wel even gezellig.
Toen ik in de ehh... wachten-om-in-te-stappen-ruimte stond zag ik ineens buiten een man met een zwarte hoop rondlopen.... en die zwarte hoop had veel weg van de vorm die mijn backpack had aangenomen nadat er een flightbag voor een koffer omheen was gekomen (ik was mijn flightbag vergeten dus hebben we op schiphol een nieuwe gekocht, maar daar hadden ze ze alleen voor koffers, dus dan heb je een worst-vormige tas in een vierkante hoes en dat ziet er wat apart uit) dus mijn hart nam ineens een rap tempo aan... waarom zit ie niet gewoon in het vliegtuig??? Hij werd buiten voor de deur van de wachten-om-in-te-stappen-ruimte op de grond gelegd waarna er 2 mensen in discussie gingen. Vlak daarna werd er omgeroepen dat er een tas was zonder label dus als de eigenaar hem bij het boarden herkende, dan moest die zich maar even melden..... *slik*
Uiteindelijk bleek het label gewoon door het gat van de vierkante hoes naar binnen te zijn gevallen en mogen die lui daar zelf niet aankomen, dus toen ik het label eenmaal tevoorschijn had getoverd mocht mijn tasje gelukkig toch nog mee en hadden we maar een half uur vertraging (heheh... maar dat had nix met mijn tas te maken :-p)
In Liverpool stuurde ik Tim een smsje dat ik was geland en over 10 minuten buiten zou staan. Wordt ik teruggebeld met de mededeling dat ie problemen met de auto had en dat ie nu net pas van huis weg reed... dus toen moest ik nog anderhalf uur op Liverpool wachten.... En nu ben ik er dan eindelijk... en nou ben ik toch wel moe.

• 30 Januari 2009 - 18:41

Corry:

Schneppen = Schengen

Tjsa, weer een apart verhaal, die tas! misschien hadden we iets langer moeten zoeken naar een echte flight-bag...
    Ook voor moeder was het een kort nachtje, heb net alvast een beetje slaap ingehaald tijdens het journaal!

• 30 Januari 2009 - 22:40

Stinkie Kim:

Wie waren die onverwachte gasten dan??

Maar veel plezier en de groeten van Fred Hachee :-)

Ps wanneer gaan we nou eten?

• 31 Januari 2009 - 08:27

Ita :

leuk dat je weer gaat schrijven. Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Je staat nb nog op een oude verjaarskalender - ik heb je kennelijk toch gevolgd. Heb het goed daar en tot horens Ita

• 31 Januari 2009 - 09:11

Mads:

schneppen.. of schengen?

• 19 Februari 2009 - 18:52

Sara:

Hee Willemijn,

Leef je nog? Ben je zo hard aan het werk dat je geen puf hebt om te schrijven?