(allang) weer thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Willemijn Klepper - WaarBenJij.nu (allang) weer thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Willemijn Klepper - WaarBenJij.nu

(allang) weer thuis

Door: Pukkestuk

Blijf op de hoogte en volg Willemijn

12 Januari 2009 | Nederland, Amsterdam

Zoals iedereen inmiddels wel weet ben ik allang weer thuis, maar er staat hier op mijn blog dat ik in nog steeds in india zit, dus ik plaats dit bericht alleen maar om mijn locatie weer in Nederland te veranderen (alhoewel ik het helemaal niet erg zou vinden weer naar india te gaan :-()
En over 3 weken zit ik alweer in Engeland... maar of daar nou nog veel over te schrijven gaat zijn....

  • 13 Januari 2009 - 17:52

    Mariska:

    Ha Willemijn, welkom terug!
    Weet je al wat je nu in Nederland als werk gaat doen? Of eerst maar weer eens in Engeland schapen verslossen?!

    Groetjes,

    Mariska

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Willemijn

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 98097

Voorgaande reizen:

31 December 2010 - 24 Januari 2011

Joost gaat trouwen

19 Februari 2007 - 18 Maart 2007

Mijn eerste reis

02 November 2014 - 30 November -0001

Sint Maarten

Landen bezocht: