Op naar de volgende - Reisverslag uit Westbury, Verenigd Koninkrijk van Willemijn Klepper - WaarBenJij.nu Op naar de volgende - Reisverslag uit Westbury, Verenigd Koninkrijk van Willemijn Klepper - WaarBenJij.nu

Op naar de volgende

Door: Pukkestuk

Blijf op de hoogte en volg Willemijn

13 April 2009 | Verenigd Koninkrijk, Westbury

Nou, nog even snel een blogje.
Morgenochtend verterk ik naar Denemarken. Ik vind het nog steeds wel raar want ik heb geen flauw idee in wat voor iets ik terecht ga komen. Voor de geinteresseerden... ik ga naar “Askeby” of all places. Ik hoop maar dat ze me niet vergeten op te halen.... maar dan houd ik mijn heel-hard-huilen-techniek gewoon aan.

Gek dat het dit jaar in Engeland zo anders was, mijn slechte tijd kwam tot zijn hoogtepunt toen ik 3 weken geleden om 7 uur nog aan het werk was en er ook nog geen einde in zicht was... en ik was al moe. Dus mijn humeur lag ver beneden het nulpunt, maar goed, ik was gewoon mijn ding aan het doen, totdat Tim zich er mee ging bemoeien (met waarom ik dingen niet op zijn manier deed), en toen reageerde ik nogal bot... met als resultaat dat Tim ook een uitbarsting had en me toeschreeuwde dat ik anders maar gewoon naar huis moest opdonderen... en het kwam er ook echt uit alsof ie er al een tijdje mee liep (nou kan ik hem dat niet kwalijk nemen, ik heb ook al een tijd met het idee rondgelopen misschien maar weg te gaan)... maar was toch even schrikken. En als mijn ouders niet langs zouden komen en ik niet al een ticket van londen naar denemarken had geboekt dan was ik waarschijnlijk ook opgestapt.... maar nu had ik nog maar 3 weken te overbruggen, en om nou 3 weken ergens in een hostel ofzo rond te hangen leek me niet echt gezellig en bovendien een beetje zonde van het geld. Wel heb ik toen “voor de zekerheid” mijn tas helemaal ingepakt, dat mocht het nog een keer gebeuren, dat ik ook echt binnen 5 minuten weg kon zijn. En dat hielp al een heel eind. Vervolgens heb ik op een vrije dag in de Starbucks alles maar es op papier gezet, en daardoor kon ik later ook beter aangeven wat mij nou zo dwars zat... en sindsdien is het eigenlijk langzaamaan weer beter gegaan. Daarbij werd het met de schapen een stuk rustiger (vandaag zijn de laatste naar buiten gegaan, dus het is nu helemaal klaar) en het weer een stuk beter, dus dat hielp ook goed mee.... en nu is het eigenlijk allemaal wel weer goed. Sterker nog... ik heb wel zin om naar Denemarken te gaan, maar ik zou het eigenlijk helemaal niet erg vinden om hier nog een tijdje te blijven :-p

Dit weekend zijn mijn ouders nog langsgeweest... dat was ook wel weer even heel gezellig, en onder dwang van mijn vader ga ik weer proberen te blijven bloggen vanuit Denemarken... ik denk wel dat ik daar iets meer tijd heb om er aan te werken omdat het daar echt 12 uur werken, 12 uur vrij is... dus gewoon genoeg slaap enzo.
Dus dan horen jullie weer meer van me.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Westbury

Willemijn

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 97938

Voorgaande reizen:

31 December 2010 - 24 Januari 2011

Joost gaat trouwen

19 Februari 2007 - 18 Maart 2007

Mijn eerste reis

02 November 2014 - 30 November -0001

Sint Maarten

Landen bezocht: