Ook de gehandicapten krijgen een kans - Reisverslag uit Westbury, Verenigd Koninkrijk van Willemijn Klepper - WaarBenJij.nu Ook de gehandicapten krijgen een kans - Reisverslag uit Westbury, Verenigd Koninkrijk van Willemijn Klepper - WaarBenJij.nu

Ook de gehandicapten krijgen een kans

Door: Pukkestuk

Blijf op de hoogte en volg Willemijn

11 Maart 2007 | Verenigd Koninkrijk, Westbury

Het is op dit moment zo rustig dat we gister wel even de tijd hadden om naar de film te gaan in Welshpool. Heel grappig, en ik maar denken dat ze in Utrecht kleine bioscoopjes hebben, nou hier kunnen ze er ook wat van en echt mega ouderwets, maar wel grappig (zat alleen wel verrot) We hebben 'songs en lyrics' gezien met Hugh Grant... was ook echt zo'n typische romantische Hugh Grant film... niet heel biezonder dus, als je er 1 kent ken je ze allemaal, maar wel leuk. (Ik zie mijn moeder nu denken 'oh... ik weet helemaal niet wie Hugh Grant is' :-p)

Ook vandaag was lekker rustig en nog zondag ook dus dan mag je hangen, nou heb ik mijn hangtijd besteeds aan het maken van een tuigje voor het zwaar gehandicapte lammetje. Hij kan alleen maar liggen en drinken. Hij is in drinken wel echt een ster, zodra je zijn kopje aanraakt gaat het bovenlipje omhoog en gaat ie druk opzoek naar iets om op te sabbelen. En naja, je kan hem wel overeind zetten maar hij valt gewoon om, hij kan niet eens rechtop zitten. Nou draai ik hem al regelmatig op zijn andere zij, maar vnadaag heb ik dus een tuigje geknutseld van een oude lap en het overal-goed-voor-roze-touw. Met als resultaat... een hangend lammetje. Beetje jammer dat ie aan 1 punt in de lucht hangt en dus rondjes draait als ie probeert te bewegen (ahhhh) maar toen ik het net aan Tim ging showen maakte hij zelfs wat bewegingen die leken op een soort bokkensprong (naja als je goed keek, want het leek er in de verste verte niet op, maar het was anders dan gewoon doelloos bewegen) en ach... hij ziet de wereld eens rechtop, of naja hij hangt wel erg scheef, maar het is weer eens wat anders dan plat liggen. Nou mag ik er nog een maken want we hebben nog ergens zo'n lammetje liggen, die overigens iets beter rechtop zit, maar het met drinken een beetje af laat weten.

Dus... ik hou mezelf wel bezig hoor :-D

Het weer is trouwens best aardig, de laatste regen is alweer 5 dagen geleden denk ik. En sja, het heeft wel geregend, maar ik denk maar een paar keer echte stortbuien, en ik moet zeggen dat het me eigenlijk allemaal niet zoveel kan schelen, ik kan heel depri worden van slecht weer, maar hier gaat het eigenlijk prima (zal de frisse buitenlucht wel zijn)

Ik weet even niet hoe het schapen ras heet, maar ze hebben meerdere rassen, maar de meeste ooien zijn inderdaad van die zwartkoppen. Maar dat is wel grappig, je hebt inderdaad helemaal zwarte, maar ook zwartwit gevlekte en sommige met alleen zwarte kop en pootjes. Maar bijna allemaal krijgen witte wol, van die zwarte vlekken zie je helemaal nix meer terug (alleen die witte plekken op kop en pootjes blijf je zien) Vond ik erg grappig om te zien. En er lopen dus ook wel wat andere rassen tussen, er is een heel lelijk kaal ras, die lammetjes hebben een kaal kopje en zijn echt super lelijk. En er is ook een 'blauw ras', die geven ook wel weer mooie grijze lammetjes met een bijna blauwige neus.

  • 15 Maart 2007 - 17:02

    Pukkestuk:

    HEEJ... het draait hier op deze website helemaal alleen om mij hoor!!! Is niet bedoeld om reclame te maken!!!... maar vooruit omdat jij het bent... voor deze ene keer. En gefeliciteerd... ik zal straks even gaan kijken (heb ik dus nog niet gedaan)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Westbury

Willemijn

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 351
Totaal aantal bezoekers 98010

Voorgaande reizen:

31 December 2010 - 24 Januari 2011

Joost gaat trouwen

19 Februari 2007 - 18 Maart 2007

Mijn eerste reis

02 November 2014 - 30 November -0001

Sint Maarten

Landen bezocht: