Zurück in die Niederlande - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Willemijn Klepper - WaarBenJij.nu Zurück in die Niederlande - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Willemijn Klepper - WaarBenJij.nu

Zurück in die Niederlande

Door: Pukkestuk

Blijf op de hoogte en volg Willemijn

20 Maart 2007 | Nederland, Utrecht

Nou, ik ben sinds zondagavond weer terug in Nederland. Ik had het jullie eerder willen laten weten maar eigenlijk vanaf zaterdag begon ineens de vermoeidheid toe te slaan (tss... denk je dat je een echte bikkel bent en het best 4 weken vol kunt houden... slaat het de laatste dag ineens toe) maarja, toen kwam mijn zo trotse vader langs om te kijken wat ik daar nou toch allemaal deed, dus vond ik eigenlijk dat ik het niet kon maken om dan ineens maar de hele dag in bed te gaan liggen. En de volgende dag ging Tim een halve marathon doen dus zou ik de nacht nog een keertje doen, vond ook zo stom om dat dan af te laten weten, en ach ik ging zondag toch naar huis... maar zondag voelde ik me toch ook echt wel niet zo goed.
Maar juist die zondag zouden we meegaan naar Iron Bridge (daar kwamen die renners langs) en het leek me toch ook wel leuk om es wat anders dan de boerderij te zien, dus ben ik toch maar mee gegaan. En dat was ook wel leuk, maar ik ging me wel steeds beroerder voelen, dus toen ik savonds thuis was ben ik zo snel mogelijk in bed gaan liggen (aangezien ik maandag ook meteen weer naar school moest) en heb ik tot nu toe nog geen aandrang gehad om mijn thuiskomst met jullie te delen :-p

Maar ik ben er dus weer, vind het niet verschrikkelijk om terug te zijn, maar ik merk nu toch wel dat ik het helemaal niet leuk vind om weer de hele dag binnen te zitten een beetje uit mijn neus eten. En ik bedacht vandaag nog... als ik in het oude curriculum had gezeten, dan had ik waarschijnlijk herkauwer/paard als richting gekozen... dus wat ik toch in godsnaam nog steeds bij die hondjes en katjes doe...

  • 21 Maart 2007 - 09:59

    Skoetje:

    O, ben je terug, had je wel eens mogen zeggen. Naja. Hoe is het nou met je nieuwe liefde in Engeland? Ik hoor het wel.
    Toedels

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Willemijn

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 98095

Voorgaande reizen:

31 December 2010 - 24 Januari 2011

Joost gaat trouwen

19 Februari 2007 - 18 Maart 2007

Mijn eerste reis

02 November 2014 - 30 November -0001

Sint Maarten

Landen bezocht: