Daar ben ik weer - Reisverslag uit Westbury, Verenigd Koninkrijk van Willemijn Klepper - WaarBenJij.nu Daar ben ik weer - Reisverslag uit Westbury, Verenigd Koninkrijk van Willemijn Klepper - WaarBenJij.nu

Daar ben ik weer

Door: Pukkestuk

Blijf op de hoogte en volg Willemijn

13 Februari 2008 | Verenigd Koninkrijk, Westbury

Ik ben weliswaar alweer voor de 3e dag hier, maar had nog niet echt de fut gehad om te gaan bloggen. Maandag moesten Floris en ik om 5.30 op om naar het vliegveld te rijden. Dit keer gelukkig geen rare dingen bij de boeven-controle en ik heb het zelfs voor elkaar gekregen om nog een beetje te slapen in het vliegtuig (alhoewel ik elke keer wakker werd als de gene voor me ging verzitten omdat ik met mijn voorhoofd tegen zijn stoel leunde)

Op de boerderij meteen aan het werk. Het is nu nog redelijk rustig, maar de schapen zouden vanaf donderdag moeten beginnen met lammeren dus er zijn er al een aantal bezig. Ik heb echter alleen gister hoeven ingrijpen, en dat was meteen een feest (NOT!). De ooi had al sinds de avond ervoor de waterblaas eruit, maar verder gebeurde er niets meer, ze had ook barweinig ontsluiting, dus eerst 2x geinjecteerd met een of ander spulletje wat we in nederland volgens mij niet eens hebben en toen heb ik vervolgens een uur met mijn hand in dat schaap gezeten om het een beetje op te rekken allemaal. Uiteindelijk wel alle 3 de lammetjes eruit gekregen, maar de eerste was al dood, en de laatste was zo slap en niet levenslustig dat ie vanmorgen dood is gegaan. De 2e doet het tot nu toe nog prima.

Ik ben gister ook voor het eerst op de quadbike geweest... erg grappig, maar dat ding is nogal al fijngevoelig en mijn duim (waarmee je gas moet geven) is dat absoluut niet, dus ik weet niet of Sam (de hond) die voorop zat de volgende keer nog mee wil want hij keek niet echt vrolijk.

  • 13 Februari 2008 - 14:11

    Mad:

    ah goed bezig daar.. mag ik ook op de quad rijden?:-) tot snel!

  • 13 Februari 2008 - 15:41

    Wilhelmina:

    Aha, ik dacht al waar blijft de up-date :-) Gelijk al weer aan de slag en kunnen de schapen nu merken dat je afgestudeerd dokter bent ;-)
    Jij op een Quad, grappig en gevaarlijk :-0
    Heel veel plezier, gedraag je en we faxen!
    Toedels

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Westbury

Willemijn

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 98148

Voorgaande reizen:

31 December 2010 - 24 Januari 2011

Joost gaat trouwen

19 Februari 2007 - 18 Maart 2007

Mijn eerste reis

02 November 2014 - 30 November -0001

Sint Maarten

Landen bezocht: