Bijna weer naar huis - Reisverslag uit Westbury, Verenigd Koninkrijk van Willemijn Klepper - WaarBenJij.nu Bijna weer naar huis - Reisverslag uit Westbury, Verenigd Koninkrijk van Willemijn Klepper - WaarBenJij.nu

Bijna weer naar huis

Door: Pukkestuk

Blijf op de hoogte en volg Willemijn

22 April 2008 | Verenigd Koninkrijk, Westbury

Nou, mijn ticket is geboekt en zondag zal ik er toch aan moeten geloven... ik ga weer naar huis. Ergens vind ik het wel weer leuk om jullie allemaal te zien, maar ik moet zeggen dat ik hier ook nog rustig een hele tijd had kunnen blijven, ik voel me hier echt wel thuis.
Nadat ik Tim had verteld dat lammetje 1 al 34 kilo woog zei ie “oh dan kan ie binnenkort wel naar de markt (is nette benaming voor de lammetjeshemel), misschien kan ie deze zondag al”(en dat was dus vorige week) Dus heb ik gezegd dat ik dacht dat ie nog wel een weekje kon wachten, dan ben ik tenminste weg :-p maar ‘gelukkig’ bleek later ook dat ie vooral uit spek bestaat en nog de nodige bespiering mist dus hij blijft nog even. Het punt is dat de prijzen voor een lam nu hoog liggen, dus dat ze hem niet gaan houden voor de lol, zodat ie 2 weken later voor minder de deur uit gaat, maar hij heeft nog niet genoeg spieren dus da’s weer mooi voor mij. En als het nou een ooitje was geweest had ie hem wel aan kunnen houden, maarja aan een lam zonder ballen heb je gewoon nix... ja je kan hem uitlaten, maar daar hebben ze al een hond voor (die zichzelf overigens uitlaat)
Maar goed, ik ben er ook wel op ingesteld dat ie naar de slacht gaat hoor, dus ik kan er niet heel treurig om zijn, ik heb er nu gewoon nog wat lol mee en daarna scheiden onze wegen weer :-p
Ik heb trouwens een poging gewaagd er een filmpje van te maken maar dat was nog helemaal niet zo makkelijk want hij blijft echt te dicht in de buurt, dus had ik hem in de trailer gestopt en het deurtje open gedaan zodat ie eruit kon, maar dat vond ie eng, dat is namelijk toch al gauw zo’n 30 cm hoog dus daar moest ie wat moed voor verzamelen, en in die tijd ben ik naar achtergelopen zodat ik het wel kon flimen. Dus bij deze een filmpje van mijn bolle vriendje.

Zaterdag waren we naar een pudding-party (pudding is hier volgens mij een soort verzamelnaam voor toetjes ofzo, want letterlijk pudding vind je niet heel veel terug - gelukkig) Dat was voor een goed doel ofzo, en dan kon je voor 2,50 toetjes/taart eten. Beetje jammer, want vorig jaar waren ze naar een geweest waar je voor 5 pond 3 toetjes kreeg, maar dan moest je er dus ook 3.... ik had er best 3 gewild :-p Maar nu hadden we er eentje daar en eentje mee naar huis voor savonds.... dat was ook leuk, en bij zo’n gelegenheid zie je ineens heel dik engeland langskomen, sjongejonge... maar ze hebben dan ook wel erg lekkere toetjes, als ik hier zou blijven wonen zou ik vast ook zo dik worden.

Nou goed, ik kan nog wel wat kleine alledaagse dingetjes vertellen, maar dat is dan ook meer paginavulling. Dus dit is voorlopig de laatste post.
Maar over ongeveer 2 maanden ben ik weer te volgen.... op naar India!!!

  • 22 April 2008 - 20:28

    Corry:

    wat is-ie mooi geworden! onherkenbaar! Zo'n lief wit vachtje, en dan die donkere pootjes en dat donkere koppie erbij

  • 29 April 2008 - 14:12

    Steef:

    ahhhhhhhhhh echt superschattig!!! Kun je hem niet mee naar Nederland smokkelen...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Westbury

Willemijn

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 98151

Voorgaande reizen:

31 December 2010 - 24 Januari 2011

Joost gaat trouwen

19 Februari 2007 - 18 Maart 2007

Mijn eerste reis

02 November 2014 - 30 November -0001

Sint Maarten

Landen bezocht: