Vinnie is weg!! 23 juli - Reisverslag uit Puttaparthi, India van Willemijn Klepper - WaarBenJij.nu Vinnie is weg!! 23 juli - Reisverslag uit Puttaparthi, India van Willemijn Klepper - WaarBenJij.nu

Vinnie is weg!! 23 juli

Door: Pukkestuk

Blijf op de hoogte en volg Willemijn

23 Juli 2008 | India, Puttaparthi

(weer even 2 berichten achter elkaar)

Vanochtend is ie dan toch echt vertrokken en ik moet zeggen, ik vond hem de laatste dagen helemaal niet zo vervelend meer (vooral omdat ie gewoon een stuk minder zei) maar toch zal ik hem, en zijn teennagels, niet missen.
Gisteren nam Clementien hem en mij mee uit lunchen bij de German Bakery (geen idee waarom ze dingen zo noemen trouwens, en ik zag laatst ook een “Jerman bakery” hihi) om afscheid te nemen (ik weet niet wat nou precies de reden was dat ik mee mocht, maar ik vond het wel prima :-p) Toen heb ik “vegetable moussaka” gegeten wat in geen enkel opzicht op moussaka lijkt, meer een soort champignonsaus met stukken groenten erin (gewoon wortel, kool, aardappels dat soort dingen) maar was wel lekker.
En ik heb ’s avonds gevraagd waarom ie me nou onbetrouwbaar vond…. omdat ik hem mee naar winkels neem waar hij er aan wordt herinnerd dat ie kadootjes mee moet nemen voor zijn vrouwelijke thuisfront en dat ie dan dingen gaat kopen, terwijl ik gewoon zeg dat we naar Puttaparthi gaan om te eten. De enige winkel waar ik hem mee naar toe heb genomen was die van Karan en geloof me, van mij had ie buiten mogen blijven staan…. Oh en een tassen winkel, maarja ik had een tas nodig :-s Maar om dat meteen maar te zeggen dat ik onbetrouwbaar ben dat vind ik nogal wat, beetje verkeerde woordkeus lijkt me, maar nee, hij vond dat ik het breder moest zien, want het was wel degelijk onbetrouwbaar, treurig figuur.

Een kat hoort trouwens echt niet 7 uur na te slapen hoor (en in nederland mogen ze zo niet eens mee naar huis gegeven worden geloof ik), ik heb nog geen andere katjes gesteriliseerd dus die nieuwe dosering is nog even afwachten, maar ik zal het hier neer zetten, hoe dat uit gaat pakken.

Is alles in Nederland met jullie allemaal ook nog goed?? (ik heb de tijd niet echt om mensen allemaal afzonderlijk te gaan mailen... aan de andere kant..als ik straks echt helemaal alleen achterblijf - als puja ook nog weggaat 7 sept- dan heb ik misschien wel meer tijd, alleen nog geen laptop :-p)

  • 23 Juli 2008 - 22:02

    Wilhelmina:

    Mij kan je toch wel afzonderlijk mailen, waar zijn we nou vriendinnen voor. Maar het gaat zijn gangetje!

  • 24 Juli 2008 - 06:47

    Teun:

    In Nederland is alles nog goed. Natuurlijk kan het beter, maar we gaan vakantie vieren en dus hebben we niets te klagen!
    Ik ben benieuwd wat je in de komende 14 dagen allemaal te melden hebt en zal het graag weer lezen als ik terug ben. Groetjes en sterkte met de anestesie.

  • 24 Juli 2008 - 09:16

    Ita Kloos:

    dag eerder) reis met Marleen Oosterhuis en Gerdien Feijten per trein. zie dus voorlopig niet je verhaal. "t ga je goed !! groetjes Ita

  • 25 Juli 2008 - 17:49

    Mads:

    oeh je bent populair!! veel reacties!! Maarre ik ben ook weer terug van vakantie en nog maar 1 week voor ik naar de marechaussee ga.. het gaat opeens snel. Enne die vinnie, is het een reincarnatie van jezus of denkttie dat alleen maar?:-)

  • 26 Juli 2008 - 11:35

    DJ:

    Hé Willemijn, leuk al die berichten van je. Ik heb net weer een paar weken oude berichten ingehaald. Ik heb de laatste tijd wat weinig tijd om achter de PC te zitten. Net gecursust en we gaan morgen naar de camping. Lekker een weekje vakantie. Waarschijnlijk eerst naar Drenthe en volgend weekend naar Texel. Hier is het gelukkig eindelijk lekker weer, graad of 30 en heerlijk vochtig. Lekker zweten hier op zolder achter de PC. Als je bedenkt dat het afgelopen week nog maar een graad of 12 was... Groeten maar weer.

  • 27 Oktober 2008 - 10:14

    Barbara Dietsche:

    have been with Gerdien Feijten in Aarhus - lost her contact information - can you help?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Puttaparthi

Willemijn

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 98107

Voorgaande reizen:

31 December 2010 - 24 Januari 2011

Joost gaat trouwen

19 Februari 2007 - 18 Maart 2007

Mijn eerste reis

02 November 2014 - 30 November -0001

Sint Maarten

Landen bezocht: