Bericht op komst - Reisverslag uit Puttaparthi, India van Willemijn Klepper - WaarBenJij.nu Bericht op komst - Reisverslag uit Puttaparthi, India van Willemijn Klepper - WaarBenJij.nu

Bericht op komst

Door: Pukkestuk

Blijf op de hoogte en volg Willemijn

17 Augustus 2008 | India, Puttaparthi

Er staan inmiddels (al weer een tijdje) wat foto's bij de vorige 2 berichten en binnenkort hoop ik weer een lang verhaal (of 3 aangezien ik nogal achter loop) erop te kunnen zetten. Ik ben namelijk net terug van anderhalve dag Bangalore met Renske en ik heb een notebook gekocht hihihiiiiii alleen hij moet nog geinstalleerd worden :-s dus kan hem nog niet gebruiken (had namelijk geen tijd om dat in Bangalore te laten doen anders zou ik mijn trein missen)
Maar goed... er komt dus weer wat aan!!

  • 17 Augustus 2008 - 08:33

    Loes:

    Ik had je al gemist! Heb je zo'n superklein notebookje gekocht? Gaaf (of cool)! Ben benieuwd naar de volgende avonturen. En heb je in India al geleerd over ongewenst plasgedrag van katten? (die van mij doet het weer!). Heb nu toch de feliway weer in het stopcontact zitten (scheidt feromonen af waardoor dat beest zich lekkerder moet gaan voelen) en kattenurinegeurvreters gekocht. Maar ja zal wel een luxeprobleem van hier zijn ;-(.
    Liefs Loes

  • 17 Augustus 2008 - 08:44

    Loes:

    P.s. zit net nog even opnieuw je vorige bericht te lezen over die plaskater, maar da's dus de omgekeerde situatie van de mijne! Gelukkig maar...... want dat lijkt me voor het beest ook niet fijn!

  • 23 Augustus 2008 - 12:47

    Steef:

    Misschien moet je er bij de kat van Loes juist wat gruis in duwen?

  • 26 Augustus 2008 - 14:18

    Corry:

    Bericht op komst????
    Ik krijg zojuist een sms van Willemijn, dat ze steeds haar USB stick vol berichten vergeet mee te nemen naar de plek waar zij een snelle verbinding heeft (ik vermoed Puttaparthi...
    Dus... nog even wachten dan maar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Puttaparthi

Willemijn

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 98120

Voorgaande reizen:

31 December 2010 - 24 Januari 2011

Joost gaat trouwen

19 Februari 2007 - 18 Maart 2007

Mijn eerste reis

02 November 2014 - 30 November -0001

Sint Maarten

Landen bezocht: