De rust lijkt weergekeerd - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Willemijn Klepper - WaarBenJij.nu De rust lijkt weergekeerd - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Willemijn Klepper - WaarBenJij.nu

De rust lijkt weergekeerd

Door: Pukkestuk

Blijf op de hoogte en volg Willemijn

21 Maart 2010 | Denemarken, Kopenhagen

Nou, Lilia had dit weekend vrij en ging dus weg, daar zag ik behoorlijk tegenop want dan zit ik dus in mijn eentje in dat huis met hen. Maar ik moet zeggen, na mijn gesprekje met Karsten voelde ik me echt een stuk beter.
En nu is het zondag en gaat alles eigenlijk heel goed. Karina heeft geen boos woord meer tegen me gezegd en omdat het weekend is vindt ze dat we ook niet teveel moeten werken. Dat houdt dan nog steeds in dat ik alle schapen moet verzorgen want waar Karina uithangt... geen flauw idee, maar verder geen extra dingen. Dus gister en vandaag heb ik in plaats van 1 uur lunchpauze, 3 uur lunchpauze.
En Karsten komt elke dag even aan me vragen hoe het gaat in de stal, en dan hoe het gaat met mij... dus da’s ook fijn. En dan mag ik morgen ook nog een dag vrij en de auto mee (en als het meezit nog zakgeld mee ook)
Dus ja tante, het waren even een hoop horror verhalen en ik ben nog steeds een beetje huiverig dat het weer verkeerd gaat maar ik heb het idee dat Karina inmiddels toch inziet dat ik wel weet waar ik het over heb (heb haar gister echt niet in de stal gezien, terwijl ze daarvoor behoorlijk control freakish aan het doen was – of het nou met de afwezigheid van Lilia te maken heeft.. ik weet het niet) En ik moet zeggen, nu ik mijn plek weet kan ik er zelf ook beter mee omgaan. Gewoon veel ja en ok zeggen en vooral niet teveel initiatief nemen, scheelt nog werk ook :-p (want ik wil gewoon lekker efficient zijn en flink doorwerken, maar goed als ze dat niet wil, wil ik ook rustig wat hangen tot het volgende opdrachtje)
Daarbij krijg ik hier wel goed betaald :-D (en had ik de auto en het zakgeld al genoemd? :-p)

Verder heb ik dus met Karsten goed gebabbeld en ook even zeker gesteld dat als er weer een festivalletje of iets dergelijks komt, dat ik dan nog wel mag gaan. Gezien het incidentje vorig jaar ben ik namelijk als de dood dat ik geen druppel alcohol meer van haar mag aanraken. Maar volgens Karsten moest dat niet zo’n probleem zijn als ik dan maar wel de dag DAARNA vrij nam :-p
Ik ben inmiddels ook Marie weer tegengekomen, da’s het vriendinnetje van Henrik, die werkt hier en zij vorig jaar ook, en ik ga een keer wat met haar doen op een vrije dag. Dus zo langzaamaan begint het allemaal weer wat leefbaarder worden.

Duuuuussss het komt allemaal wel goed (en daarbij... dit is maar 2 maanden, niet mijn hele leven... maar zou dit niet zo mijn hele leven kunnen nee)

  • 21 Maart 2010 - 12:54

    DE TURK:

    nog ff volhouden kuikentje en dan......

  • 21 Maart 2010 - 15:20

    Mads:

    de turk is een slijmbal

  • 21 Maart 2010 - 17:24

    Loes:

    Nou gelukkig dan maar en ik zal me minder zorgen om je maken ;-). Had van je vader ook al gehoord dat het al weer wat beter ging.
    Maar laat je niet op je kop zitten, daar ben je echt te goed voor!
    Tante

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Kopenhagen

Willemijn

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 98128

Voorgaande reizen:

31 December 2010 - 24 Januari 2011

Joost gaat trouwen

19 Februari 2007 - 18 Maart 2007

Mijn eerste reis

02 November 2014 - 30 November -0001

Sint Maarten

Landen bezocht: