Alice.. who the f*ck is Alice?! - Reisverslag uit Westbury, Verenigd Koninkrijk van Willemijn Klepper - WaarBenJij.nu Alice.. who the f*ck is Alice?! - Reisverslag uit Westbury, Verenigd Koninkrijk van Willemijn Klepper - WaarBenJij.nu

Alice.. who the f*ck is Alice?!

Door: Pukkestuk

Blijf op de hoogte en volg Willemijn

16 Maart 2007 | Verenigd Koninkrijk, Westbury

Ik ben er gister eindelijk achter gekomen naar wie ik nou eigenlijk vernoemd ben. Tim en Caroline noemen me namelijk Alice omdat Tim echt belabberd is het onthouden van namen. En ik dacht altijd dat het maar gewoon een zelf bedachte naam was, maar ik ben vernoemd naar ene Alice uit een serie genaamd 'the vicar of Dibley' Dus ik dacht... kom die gaan we googlen. En ik kan je wel vertellen.... ik werd er niet echt vrolijk van. Ik zal even een plaatje bijvoegen, maar ik vond het tamelijk beledigend :-p nou weet ik van wie het komt, dus ik kan het wel hebben, maar toch... het is goed dat ik dat 5 jaar geleden nog niet wist anders was ik NOOIT meer terug gekomen (nee hoor, grapje)

Vandaag zijn mijn papa en mijn broer aangekomen. Is wel even wennen want ik word zowat gestalkd door een over-enthousiaste ouwe kerel die echt van elke scheet een foto wil maken :-p 'Oeh!! Wacht, wacht!! mag ik hier een foto van maken??' 'OH, mag ik hier flitsen, of schrikt het kalfje dan??' (we gingen een kalfje de fles geven) Het is wel schattig hoor, maar dit gaan nog 2 zware dagen worden.
Wat wel grappig om te horen is dat mijn vader mij al haast niet kan volgen als ik engels praat... nou brabbel ik ook een eind weg met wat zelfbedachte woorden en rochelgeluiden (Als ik er niet meer uit kom) dus zo raar is dat niet... maar toch grappig om te horen.

Hmm wel raar hoor... ik ga al bijna weer naar huis en dan kan ik jullie allemaal weer zien... en ik heb er helemaal geen zin in haha :-p

  • 17 Maart 2007 - 11:48

    Tinus:

    Nou, dat is dan mooi, want ik heb er ook nog geen zin in... weer gedaan met de rust! :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Westbury

Willemijn

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 97921

Voorgaande reizen:

31 December 2010 - 24 Januari 2011

Joost gaat trouwen

19 Februari 2007 - 18 Maart 2007

Mijn eerste reis

02 November 2014 - 30 November -0001

Sint Maarten

Landen bezocht: