Lepakshi by riksja - dinsdag 4 november - Reisverslag uit Puttaparthi, India van Willemijn Klepper - WaarBenJij.nu Lepakshi by riksja - dinsdag 4 november - Reisverslag uit Puttaparthi, India van Willemijn Klepper - WaarBenJij.nu

Lepakshi by riksja - dinsdag 4 november

Door: Pukkestuk

Blijf op de hoogte en volg Willemijn

04 November 2008 | India, Puttaparthi

Nou ik had inderdaad zaterdag mijn vrije dag. En ik voelde me dus niet zo fit dus ik had me voorgenomen het maar es lekker rustig aan te doen. Ik vind het alleen zo zonde van mijn vrije dag, ik heb er al maar 1 in de week, dan heb ik geen zin om de hele dag een beetje thuis te hangen. Dus toen had ik bedacht dat ik mijn beste vriendje wel kon bellen om de heuvel op te gaan en dan daar een beetje de hele dag te hangen en dat vond hij ook wel best. Totdat ie me 'sochtends op kwam halen, toen had ie ineens een ander idee. Hij had namelijk van iemand gehoord dat Lepakshi wel leuk was om heen te gaan.... da's alleen wel 80km bij Puttaparthi vandaan. En dat vind ik zo grappig aan hem, dat ie met van die idiote ideeen aan komt zetten (en dat ie niet continu loopt te bleren dat ik zo mooi ben en dat ie van me houdt... daar zijn al die shopkeepers namelijk erg goed in)
Dus we zijn zaterdag met de riksja (die wonderbaarlijk genoeg toch nog wel 35km gemiddeld haald) naar Lepakshi gereden.
In Lepakshi staat een tempel en de grootste Nandi Bull van India (het is heel erg, ik zit hier al 4 maanden en ik heb geen flauw idee wat die bull voorstelt - maar iemand vertelde me laatst dat ze in india 5500 verschillende goden hebben, of in ieder geval dingen om te aanbidden) dus daar zijn we heen geweest, toen hebben we nog in het gras gelunched en toen gingen we het hele eind weer terug. En TOEN merkte ik ineens dat mijn lijf het er toch niet zo mee eens was geweest dat ik niet gewoon lekker in bed was blijven liggen de hele dag. Ik was ineens ontzettend moe en ik raakte mijn stem een beetje kwijt. Dus ik ben toen ik thuis kwam meteen mijn bed ingekropen... om er vervolgens na 2 uur weer uit te gaan en mijn volledige lunch uit te kotsen heheh.

Maar goed, het gaat inmiddels weer beter, nog een beetje last van mijn keel maar verder functioneer ik wel weer redelijk.

En nu nog maar 3 daagjes en dan staat de nieuwe dierenarts (mijn opvolgster) op de stoep. Raar hoor, ergens ben ik er erg blij om, want ik word soms echt gillend dol op de kliniek maar er zijn toch ook wel een heleboel dingen die ik ga missen... (naja ik werk er nog tot en met de 19e, maar het voelt toch als het begin van het einde)

  • 04 November 2008 - 11:35

    Ballie:

    Heel veel plezier daar straks zonder mij :-(

    Groeten uit het altijd mooie Nederland

  • 05 November 2008 - 18:35

    Tineke:

    Succes met het afronden van je werk in India.Geniet nog maar even van het mooie weer.Hier is het helemaal niks.

  • 06 November 2008 - 20:52

    Guus:

    Hey Willemijn! Ik was deze pagina helemaal vergeten... Gelukkig gaat het goed met je! Hopelijk zien we je snel weer bij de KBH! De baritongroep is toch wel anders zo...

    Veel succes nog met de afronding!

    Groetjes,
    Guus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Puttaparthi

Willemijn

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 97930

Voorgaande reizen:

31 December 2010 - 24 Januari 2011

Joost gaat trouwen

19 Februari 2007 - 18 Maart 2007

Mijn eerste reis

02 November 2014 - 30 November -0001

Sint Maarten

Landen bezocht: