Met open en minder open armen ontvangen - Reisverslag uit Puttaparthi, India van Willemijn Klepper - WaarBenJij.nu Met open en minder open armen ontvangen - Reisverslag uit Puttaparthi, India van Willemijn Klepper - WaarBenJij.nu

Met open en minder open armen ontvangen

Door: Pukkestuk

Blijf op de hoogte en volg Willemijn

09 Januari 2010 | India, Puttaparthi

Nou daar ben ik weer... terug in India.

De vlucht ging zonder problemen, had alleen niet mijn eigen tvtje dus werd gedwongen naar wat suffe films te kijken... maar goed. Toen ik aankwam stonden Muppet en zijn broer me al op te wachten.. .en moesten we nog 2 en een half uur met de auto.
Om half 5 sochtends kwamen we in Puttaparthi aan. Muppet had een kamer geregeld bij de poort naar het zwembad... daar heb ik even een paar uurtjes geprobeerd te slapen maar was niet echt een succes.

'sochtends nog wat aangerommeld, geld gehaald en wat spulletjes en toen ben ik smiddags opweg naar de kiniek gegaan. Ik had Bhaskar al gebeld en die stond naar het huis van de dokters van de kliniek. Dus eerst daar heen gelopen en toen via de oude route die ik vroeger altijd nam, naar de kliniek. Onderweg kwam ik de buurkindjes tegen en die vinden alle westerse mensen leuk dus die begonnen met te te "sairammen" en toen ineens zag je die blik veranderen en heel hard nadenken en toen begonnen ze ineens "WILIMENN!!" te roepen, zo grappig. En op de kliniek vielen ook heel wat monden open, maar ze waren allemaal erg blij me te zien.
Clementien heeft haar been een aantal weken terug gebroken dus die werkt alleen maar sochtends, dus die liep ik "helaas" mis. Maar vanochtend heb ik die toch ook maar even mijn gezicht laten zien (en wat over-de-datum-medicijnen gebracht vanuit Berghem)... ik viel net binnen in de eerste-dag-preek voor het nieuwe meisje, die ook net de voorgaande dag was aangekomen.. en toen viel het akelig stil, dus heb ik ze even met rust gelaten en ben koffie gaan drinken met de jongens. Ik hoorde later van Vera (de nieuwe dus) dat ik als voorbeeld wordt genoemd van hoe Clementien het niet wil (werk was goed, maar contact met de jongens uit den boze... en het is toch uitgelekt dat dat niet helemaal ging zoals ze wilde)... vandaar die akelige stilte :-p Heb haar daarna een fles cognac in handen gedrukt, misschien dat dat het leed van wederzien een beetje kan onderdrukken haha.
Muppet zijn halve familie is op het moment in puttaparthi, dus heb daar nu 2 keer gegeten (waarom geven indiers je toch altijd zo'n grote hoeveelheid en denken ze dat je het niet lekker vindt als je niet zoveel eet *zucht*) en vanavond gaan we 6 uur in de auto naar een of andere stad waar een tempel staat waar we dan morgen ochtend... sja... rond gaan lopen en iets.. ik weet niet... ik zie het allemaal wel.

Stop nu weer even, want heb met Vera en Esther afgesproken om even wat te gaan eten.

groetjes!!

Oh, ben bereikbaar op:
00919676835354
(je kunt via internet van die goedkope 0900 nummers zoeken, dan is het helemaal niet duur, belknaller, belbob, budgetbel dat soort dingen)

  • 09 Januari 2010 - 14:19

    Juan:

    Dat moet behoorlijk traumatisch geweest zijn voor Clementien, dat jij een jaar na dato onverwacht op het moment supreme binnen kwam wandelen. Trek het je niet te veel aan en zorg dat je een heel fijne vakantie hebt. Groeten aan Jeet en Bappie.

  • 09 Januari 2010 - 14:55

    Corry:

    grappig, de reactie van die meisjes! Zo leuk, dat ze hier bij ons aan de muur hangen!

  • 09 Januari 2010 - 16:55

    De Turk:

    was die cognac ook over datum? :P

  • 09 Januari 2010 - 17:19

    Tineke.:

    Goed om te weten dat je goed bent aangekomen.Veel plezier,sterkte enz enz .

  • 09 Januari 2010 - 18:57

    Paula:

    Mijntje kanjer onwijs gaaf wijffie geniet ervan..
    maar snel terug ik wil pizza knuffffffffff Paula

  • 10 Januari 2010 - 09:46

    Loes:

    Goed om weer wat van je te lezen, realiseerde me niet dat je al weer weg bent.Sorry.....
    Geniet ervan en hou ons op de hoogte van je avonturen.
    Liefs Loes

  • 10 Januari 2010 - 09:55

    Greppeldel:

    Wordt jij als voorbeeld gebruikt?? Goed te lezen dat je toch nog wat bereikt hebt in je leven!

  • 10 Januari 2010 - 13:16

    Ita Kloos:

    wat een verrassing - bericht via pukkestuk - - fantastisch !! veel plezier op deze "nostalgische toer"!! kom gezond weerom!hartelijke groet, Ita

  • 10 Januari 2010 - 13:16

    Ita Kloos:

    wat een verrassing - bericht via pukkestuk - - fantastisch !! veel plezier op deze "nostalgische toer"!! kom gezond weerom!hartelijke groet, Ita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Puttaparthi

Willemijn

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 97940

Voorgaande reizen:

31 December 2010 - 24 Januari 2011

Joost gaat trouwen

19 Februari 2007 - 18 Maart 2007

Mijn eerste reis

02 November 2014 - 30 November -0001

Sint Maarten

Landen bezocht: