Wat foto's - Reisverslag uit Bukittingi, Indonesië van Willemijn Klepper - WaarBenJij.nu Wat foto's - Reisverslag uit Bukittingi, Indonesië van Willemijn Klepper - WaarBenJij.nu

Wat foto's

Door: Pukkestuk

Blijf op de hoogte en volg Willemijn

09 Januari 2011 | Indonesië, Bukittingi

Heb geen zin om wat te schrijven, ben chagerijnig (jezus, nooit geweten dat ik zo volhardend chagrijnig kon zijn, ik word er bijna nog chagerijniger van)
Dus als ik nu wat schrijf lijkt het net alsof er allemaal geen reet aan is. Ik schrijf dus maar nix, maar heb wel nog wat foto's geplaatst op mijn weblog (ook niet zo denderend veel omdat ik 3 fanatieke fotografen in de familie heb, dus beetje overbodig om dan zelf nog veel foto's te maken)

  • 09 Januari 2011 - 09:45

    Oli4:

    Haha,
    Ben je in een fantastisch land, heb je nergens zin in. Heb ik ook wel eens maar dan wel thuis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Bukittingi

Willemijn

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 97907

Voorgaande reizen:

31 December 2010 - 24 Januari 2011

Joost gaat trouwen

19 Februari 2007 - 18 Maart 2007

Mijn eerste reis

02 November 2014 - 30 November -0001

Sint Maarten

Landen bezocht: